måndag 10 januari 2011

10 Januari 2011

Har varit tråkig och inte skrivit här på ett tag så nu var de väl ändå dax,sitter ändå helt ensam och har långtråkigt!

Nå vad har hänt här då den senaste tiden.. hmm... de har varit jul och nyår!
julen blev kanon, vi firade här hemma vid oss i huset jätte trevligt :)
Barnen fick bra julklappar och allt var toppen :)

På nyår så stod jag och freddan och tapetserade hela långa dagen och lite av kvällen oxå.. närmare bestämt klockan 19 la vi ner tapetseringen... gick på fest hos Danny och Denise och hade en super trevlig kväll! tack för det :)

I går flyttade vi ner i vårat sovrum igen.. snacka om lycka! och vilket härligt luftigt stort hus jag har :))) allt blev toppen fint.. men ingt skulle ha lyckats utan mina kära svärföräldrar som hjälpt oss så otroligt mycket med verkligen ALLT!! Ett stort tack tilll dom vill jag skänka!

förra söndagen for freddan iväg på jobb till göteborg! han är fortfarande där och kommer förhoppningsvis hem denna fredag! så nu längtar jag och William som tokar på att han ska komma hem.. nästan två veckor utan Freddan...

William kan krypa nu och de går riktigt fort nu.. snart går lillen också.. reser sig mot allt han kan hitta... såg honom här om dagen stod själv utan stöd kollade på sin mamma och blev typ arg på mig och började typ "skälla" på mig för att han inte förstod sig på att gå! haha han e för go den killen!

och för en vecka sedan slutade min stora kille victor med nappen... är så stolt över honom! :)

nä nu tror jag att jag fått med de viktigaste :)

tack och hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar