söndag 21 mars 2010

31 dagar kvar!!

Endast 31 dagar kvar av väntan till att få se vårat barn!
Längtar så jag blir tokig..men snart är väntan över och vi börjar på en ny spännande väg av vårat liv..

Börjar misstänka att jag har fått lite högt blodtryck.. känner mig svullen i hela kroppen och är lite fummlig..tänk om det är havandeskapsförgftning denna gången också!!
Vill absolut inte det det är inge skoj att bli igångsatt..

Iförrgår hade jag ruskiga sammandraningar..trodde vi skulle behöva åka in till förlossningen men det gick över.. men kan lova att dom värkarna inte var att leka med, kom med ca 5 min mellanrum och gjorde fantastiskt ont!! Uch hoppas verkligen inte att det blir för tidigt eller att jag har havandeskapsförgiftning!

Trevlig kväll igår..Linda Magnus Svea och Java var hit på grillatoch skitsnack..hade hur trevligt som helst och klockan blev nog runt två tiden på natten innan vi hamnade i säng mätta och belåtna med kvällen.. snacka om att man fick smak av sommaren när de serverades gillat!

Nej nu ska jag göra lite fajitas! ha de gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar