onsdag 10 mars 2010

Denna väntan!

42 långa dagar kvar av väntan eventuellt ännu längre... vill att vårat pyre titttar ut snarast möjligast!
Snart har alla mammor här i krokarna fått sina små gull unga men jag får allt vackert vänta till sist!!

Det är väl inte bara väntan som är jobbig det börjar bli bra tungt nu också.. känns att det är trångt i magen åt "lilla" bebis.
När jag var vid BM förra veckan så sa hon till mig att jag får nog räkna med en minst lika stor bebis som Victor var när han föddes! Vilket innebär 50cm och 4180gr!!!
Vad händer igentligen med hjärnan när man är gravid,speciellt mot slutet??!!
Drömmer massor av konstiga drömmar och får inte sova som jag behöver!

Drömmarna jag har handlar varken om bebis eller förlossningen utan om Fredrik och andra brudar! Jobbigt hur som helst!

Vädret har varit kanon idag.. äntligen är våren kommen (hoppas!!!)

Nu ska jag gå och vara lite kreativ,måla klart anslagstavlan som jag började med för.hmhmhm... två veckor sedan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar