lördag 10 april 2010

11 dagar to go!!!

Ja då är det endast 11 dagar kvar..11 dagar som kommer gå såå långsamt... tur att min lilla guldklimp kommer i morgon så de blir lite fart och fläkt här i huset! Då går tiden lite snabbare!
Har saknat honom så mycket denna vecka... vill bara ha honom här så jag får mysa kramas och gosa lite! han är världens goaste unge älskar dig mammas Victor!!
Får lite dåligt samvete när jag vet att vi snart har en till här hemma som kommer kräva massor av min tid! Men ska göra mitt bästa så att Victor inte blir "ensam"! Han är ju ändå min lilla plutt unge som jag älskar mest av allt i livet..mer än livet självt.. tänk att man har så starka känslor för ens barn,från första micro sekunden dom föds så skulle man kunna dö för dom!

Ska bli spännande att se hur Victor reagerar på lill*n för kompisarnas bebisar bryr han sig inte i överhuvudtaget bara kikar lite sen är det bra..

Nu hoppas vi att det snart är förlossnings time!! går som på nålar och bara väntar på att få känna något så vi får in och föda vårat lilla mirakel...

Ha de bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar