lördag 3 april 2010

GLAD PÅSK!

Det var visst ett tag sedan jag skrev här..
Nu är det Påskafton vi har 18 dagar kvar till BF..vi längtar så det är helt hemskt!
Idag dyker Lena,Robban,Amanda,Anna,Benny,Hugo och pappa upp på lite grillat på em..istället för massa påsk mat! Solen strålar och livet är underbart!
Har för tillfället fått en stund för mig själv! Victor och freddan har åkt till stan med hugo anna och benny för att leka en stund...själv bakar jag två kladdkakor en vanilj och en choklad till efterrätt idag!
Strax dax för att ta ut den första kladdkakan!

Längtar efter bebisen i magen vill veta vad det är för en som gömt sig där i snart 9 långa månader! hoppas bara på att förlossningen denna gång går snabbare och att jag inte åker på någon havandeskapsförgiftning som jag fick med Victor!

Glad Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar