måndag 18 oktober 2010

Måndag

Då var det måndag igen...
Livet rullar på som vanligt.. jämna plågor med andra ord..
En helt vanlig dag med svin tråkigt höstväder,har inte lust med någonting..
Har tänkt och funderat lite under dom senaste veckorna..har kommit på att jag har fakiskt inte en enda riktigt nära vän..varför kan man ju fråga sig..
Jag har svårt att släppa in människor i mitt liv och öppna upp mig för. Av erfareneter som att man aldrig kan lita på att det man säger stannar vid den personen man säger saker till..ganska tråkigt att man inte ska kunna lite på folk!
Önskar jag hade någon att ringa till när jag behöver vräka ur mig mina I-lands problem eller när jag tycker livet är jobbigt i mångt och mycket..
När min mamma levde visste man att man kunde ringa till henne och beklaga sig över lite allt möjligt och de kändes skönt även om hon inte höll med om allt..
Nu finns ju inte hon någe mera så vem pratar man med då? Jo sina nära och kära vänner.. men som sagt kan inte komma på att jag har en vän som vet allt om mig och som förstår mig när jag tycker livet suger!
Jag har mina pojkar och mina syskon men de e ju inte riktigt samma sak..
Nog snackat om det!
Har min familj som jag älskar mest av allt på denna jord!
Liten William ligger i sin säng och snuttar på sin napp..ser så underbar fridfull ut!
Victor ärvid sin pappa denna vecka så det är ganska tomt och tyst..freddan jobbar som vanligt..
Ja idag blir det nog inte så värst mycket gjort tror jag.. har ju tvättat en maskin iaf får vara nöjd med det!
Försöka baka nå smaskigt tills lördag då de blir lite ljus och skönhets party! de ska bli riktigt roligt!
ha de gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar